Nieuws over Zangvereniging Vivace

Komend concert:

Requiem van Mozart & Gloria van Vivaldi

vrijdag 1 mei 2020

Dit stuk zullen we samen met zangvereniging St. Michaël ten uitvoer brengen. Zangvereniging St. Michaël is opgericht in de Tweede Wereldoorlog en dit concert is in het kader van 75 jaar vrijheid. Het Requiem verwijst naar de oorlogsjaren en wordt gevolgd door het Gloria, dat naar de bevrijding in 1945 verwijst.

Het concert is op vrijdag 1 mei in de Sint Antonius en Sint Corneliuskerk aan de Hoornseweg 12 in Den Hoorn. Kaarten voor dit concert zijn te verkrijgen via koorleden van Vivace en St. Michael en op de volgende voorverkoop- adressen:

De Gaech Antiek, Vlaardingsekade 26, Schipluiden
Drogisterij Dio Vitaal, Dijkshoornseweg 6, Den Hoorn
Muziekhandel van Buytene, Binnenwatersloot 16, Delft

Tenslotte kunt u ook proberen bij aanvang in de kerk nog overgebleven toegangskaarten te bemachtigen. Voor meer informatie over het concert en kaartverkoop neemt u contact op met de organiserende zangvereniging St. Michaël: contact met Zangvereniging St. Michaël.

Eerder al kunt u op woensdag 8 april 2020 genieten van de

Matthäus Passion

Die wordt uitgevoerd door Projectkoor Vox Delflandiae en orkest. Aanvang om 19:30 u in de Jacobuskerk aan de Burgemeester Musquetiersingel 56, 2636 GG te Schipluiden. Hieraan nemen ook koorleden van Vivace deel.

Volgende concert in najaar 2020:

Dixit Dominus van Händel & Magnificat van Bach

Vorige concert:

Ons vorige concert was  een prachtige uitvoering van het oratorium Svata Ludmila van Antonin Dvorak op vrijdag 21 juni 2019.